Bondi Beach

Hej, nu ar vi i Bondi Beach, Sydney. Vi akte nattag hit och kom fram imorse. Vi har sett livraddarna pa Bondi, en simtavling, vi har doppat oss i ett mycket vagigt hav och solat. Vi avslutade dagen med en loptur langs en harlig strandpromenad. Vi har inte riktigt kommit in i hostellivet men jobbar pa det. Vi var tvungna att lamna de utomordentligt bra vardarna Emma och Damo igar nar vi satte oss pa ett nattag till Sydney. Innan vi sa adjo var vi ute hela dagen och korde bil. Bland annat till halvon sydost om Melborune. Vi fick traffa Damos familj och se deras sommarstalle ute i Rye. Forresten hade vi formanen att vara med pa en supertrevlig fest i torsdags nar vi kom hem fran Great Ocean Road. Vi larde oss dricka BeerBong och var rejalt trotta dagen efter...

Lordagen tillbringade vi i Melbournes centrum, vi gjorde lite sightseeing och gick hur langt som helst. Avslutade med tacos hos Emma.

Imorgon ska vi se Sydney och sen forhoppningsvis aka upp till Byron Bay med nattbuss. Vi har forstatt att det har med nattresande kan vara positivt bade for ekonomin och tidskontot.

Ps. Simon, Linda var for nervos for att ta kort pa poliserna, hon rivstartade och akte till och med utan Emma... fick snutnoja. Ds.

Kommentarer
Postat av: Mia

Bondi beach och livräddare då vet jag iaf en här hemma i lilla svea som är lite lagom avis just nu *host*jennyhost :D Saknar dig Linda men kul att höra att ni verkar ha det bra där borta :) Kram

2012-04-09 @ 20:38:03
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/
Postat av: Madde

God morgon tjejer! Det låter helt underbart :) jag sitter här på upptåget och småler när jag läser, det är väldigt kul att följa er. Have a Nice day! Kram kram

2012-04-10 @ 07:14:34
Postat av: Emma J

Å vad härligt ni verkar ha tjejer! Blir SÅ avundsjuk!! Jättekul att kunna följa era äventyr här på bloggen! Skrattar för mig själv när jag läser om allt ni varit med om hittills! Saknar er! <3 Kramar fr mig o Milton

2012-04-12 @ 09:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0